10 sanningar!

1. Jag är svag för många saker, t ex när någon vuxen skriker på mig, min farfar och vänskap!
2. Jag tänker på mig själv för mycket ibland, det blir att allt annat puttas undan från mitt liv..
3. Jag älskar att köra "jag har aldrig" eller "sanning och konsikvens" med mina vänner, nyktra och fulla!
4. Jag drack mycket i vintras men nu känner jag att jag har tröttnat på att festa omkring.. för att det var en av mina pinsamma minnen..
5. Jag har massa nära vänner men inte någon som jag kan snacka med om absolut ALLT! 
6. Jag faller mer och mer dag efter dag, jag har blivit helt förälskad.
7. Jag tror på kärleken, jag tror på att den kan hålla föralltid, jag vet inte vad ni tycker om det men kärlek är absolut helt underbart!
8. Jag kan bli helt förändrat på någon minut, kan gå från bitching till normal eller tvärtom.. eller ledsen till glad  och så vidare,
9. Förr skrev jag mycket dikter/texter om personer som svek mig.
10. Jag ljuger för mina föräldrar minst en gång per dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0