Svaren från frågestunden.

Har fått frågor från 9 pers tror jag, lite övriga frågor.
kommer att länka personerna som har frågat i slutet av inlägget så lite reklam oxå.


Vart kommer du ifrån?? Jag kommer ifrån jönköping, tenhult, öggestorp.. lite överallt men just nu bor jag mer åt tenhults hållet.
Allt bra annars? Det är bra nu, :)
bästa vänner? Oj, den frågan var väldigt svår för jag umgås och pratar med alla på hela skolan typ. Nej nu skojade jag.. Men jag har både bästa vänner och nära vänner och det är svårt att skilja på dem.
vad ska du göra för kul ikväll? kram Jag ska cykla till tenhult med mitt dåliga knä, och vi ska väll hitta på det vi brukar göra.. eller vad dem brukar göra. Små-röka haha!
Vad vill du göra i framtiden? Jag vill jobba på ett cafe, bli lärare, bli stylist och allt annat.. men helst vill jag känna mycket med pengar.
Vad pluggar du? Jag pluggar på rosenlundsskolan justnu, kommer sakna den skolan till höst. Jag kommer att plugga vidare på bäckadal på Resturang och Livsmedel.
Snöar det hos er också? Nej, inte längre men gjorde det när du frågade frågan. Haha!
är du oskuld? Den frågan vill jag inte svara på.
Är du kär? isåfall i vem? Jag är kär i Marcus, det visste ni väll redan? haha
Dricker du? Kan hända ibland, I Vintras hade vi 3 fester i rad på en månad. Haha.
röker du? Inte längre, har rökt innan mycket.. fattar inte poängen med att röka längre så slutade.


Bella Davis - MODELL BLOGG - Skit fin blogg, så fin är du.
Sofia, Karolina och Olivia, Maria, TC, Alexandra♥, Anonym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0