hemma!

kom hem från berlin igår.. och det blev ett helvete direkt. FUCK!
Det känns inte okej att jag åkte ifrån tenhult, för alltid när jag åker iväg händer det ngt dåligt.
Jag skulle gått på stan idag, men det blev öxnehaga istället. Efter middagen som amandas brosa lagar ska jag gå och köpa ngt gott.



varför skulle just DU såra mig? Det smset jag läste när jag var i berlin, det sårade mig förfan.
Jävligt fegt att skriva det på sms, och sen när du skriver att vi ska vara vänner så snackar du inte ens med mig,
Jo, visst.. jag älskar dig fortfarande på samma sätt, och jag vill att vi ska fortfarande hålla på men liksom du fattar inte grejen.. jag föll för dig, jag föll verkligen för dig och sen dumpade du mig på sms när jag var tusen mil hemifrån. Detta är min tredje kärlek, Jag lovade mig själv att ta det lugnt detta året. men jag fall för dig. Min bästa vän, fyfan vad jag vill dö-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0