9 Januari - två veckor!

om två fucking veckor fyller jag 16 år.
då blir det party!  fyfan vad året har gått långsamt och snabbt.
I början av 2011 var jag missnöjd med mitt liv, jag ville dö.
men början av sommarlovet så började allt vända tillbaka.
jag ville leva mitt liv, vänner och sommar-kärleken gjorde livet levande.
det förhållandet tog slut i november, sen började ett nytt förhållande...
det var fantaskiskt, jag blev kär på nytt. Verkligen kär.. jag älskar fortfarande pojken.
den pojken förändrade mitt liv och jag blev svagare för kärleken. Nu vill jag aldrig släppa honom.
Men mitt liv sjönk till botten i mitten av december, jag är olyckligt kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0